Pornografia kontsumitzen hasteko adinak gero eta txikiagoak dira, eta gazteek sarritan ikusten dute. Arazoa da, sexu-heziketaren gabeziaren edo faltaren aurrean, pornografia informazio-iturri nagusi eta hezitzaile boteretsu bihurtu dela, sexua zer den, nola eduki, norekin, zer egoeratan, zer lekutan, zer gorputz-atalekin edo zertarako irakasten duena, estereotipoz betetako praktika, gorputz, harreman eta imajinario sinboliko mota batzuk normalizatuta. Zer sexualitate eredu ari da pornoa eskaintzen? Nola lagundu ahal dutu zalantza horiek argitzem eta mezu horiek kritikoki interpretatzen sexu-hezkuntzaren bidez?
Dinamizazioa: Sonia Vargas Benito kazetaria
Hizlaria: María Rodríguez Suárez, sexologoa eta Generoan eta aniztasunean doktortea
Las edades de inicio de consumo de pornografía son cada vez son más reducidas y el visionado es frecuente entre las personas jóvenes. El problema es que, frente a la falta de educación sexual, la pornografía se ha convertido en la principal fuente de información y en un poderoso agente educador que enseña qué es el sexo, cómo tenerlo, con quién, en qué situaciones, en qué lugares, con qué partes del cuerpo o para qué, normalizando unos tipos de prácticas, de cuerpos, de relaciones e imaginarios simbólicos cargados de estereotipos. ¿Qué modelo de sexualidad está ofreciendo el porno? ¿Cómo podemos acompañar, resolver dudas y ayudar a interpretar críticamente estos mensajes a través de la educación sexual?
Dinamiza la periodista Sonia Vargas Benito
Ponente: María Rodríguez Suárez, sexóloga y doctora en Género y Diversidad